James Ruchtie - voorzitter

James is een ervaren muzikant en producer. Hij speelt gitaar, bas, kan een beetje drummen en zingen en houdt er van om vooral met anderen samen te spelen. Als oprichter van LiveStageMarnix weet James als geen ander hoe hij een afgeladen zaal enthousiast kan krijgen. Het zien van vooruitgang bij jonge muzikanten en het grijpen van kansen in het muzikale circuit behoren tot de speerpunten van James binnen de stichting. James heeft de rol van voorzitter op zich genomen.

Miranda Heikamp - secretaris

Vijftien jaar lang was Miranda roadmanager van de internationale countryband van haar man, Henk. Ze verkocht merchandise, deed de PR en verleende hand- en spandiensten: “on the road”, maar ook achter de schermen. Tevens was zij drie seizoenen stagemanager bij een theatergezelschap dat op tientallen podia in binnen- en buitenland heeft opgetreden. Ze bezoekt veel optredens, schrijft songteksten en speelt sinds haar vierde piano. Voor de Stichting Jamesway stelt zij haar organisatorische en ondersteunende kwaliteiten graag ter beschikking.

Henk Heikamp - penningmeester

Henk is gitarist, schrijft liedjes en heeft twintig jaar lang zijn band “Texas Renegade” gemanaged: van het boeken van optredens, het logistieke deel, tot aan de administratieve kant. Hij heeft meer dan 500 live optredens in binnen- en buitenland op de meest uiteenlopende podia op zijn naam staan en heeft met zijn band vier cd’s en een dvd uitgebracht. Ook was hij drie seizoenen gitarist in een theatergezelschap waar hij eveneens het financiële gedeelte voor zijn rekening nam. Henk is een muzikale spons en neemt alles tot zich van AC/DC via Nick Drake naar Frank Zappa.